Menu
RSS
Fondul de Garantare a Asiguraților preia dosarele de daună pentru polițele City Insurance

Fondul de Garantare a Asiguraților …

Fondul de Garantare a Asi...

Şapte victorii gălăţene la debut

Şapte victorii gălăţene la debut

La finele săptămânii trec...

Scoala 29 din Galați va fi modernizată cu fonduri europene

Scoala 29 din Galați va fi moderniz…

Primăria municipiului Gal...

Din recomandările bibliotecii "V.A. Urechia"

Din recomandările bibliotecii …

O carte pe zi: „Soţia din...

Ediția XIV-a Congresului Internațional de Istorie a Presei la Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Ediția XIV-a Congresului Internațio…

Universitatea „Dunărea de...

Pericol major în finanțarea Sănătății

Pericol major în finanțarea Sănătăț…

Există deficite "mari" de...

Steaua a câştigat Cupa Arcada 2021

Steaua a câştigat Cupa Arcada 2021

Timp de trei zile, sala P...

Lucrări avansate la Ambulatoriul Spitalului de Pneumoftiziologie din Galați

Lucrări avansate la Ambulatoriul Sp…

Spitalul TBC va avea unul...

Președintele PSD, Marcel Ciolacu, a devenit bunic: Așa arată fericirea!

Președintele PSD, Marcel Ciolacu, a…

Preşedintele PSD, Marcel ...

Liviu Dragnea și Codrin Ștefănescu pun bazele unui nou partid

Liviu Dragnea și Codrin Ștefănescu …

Fostul președinte PSD Liv...

Prev Next

Metode de combatere a stresului Recomandat

Metode de combatere a stresului

Stresul este unul dintre cei mai dăunători factori externi pentru organism. Acesta afectează în mod substanțial sănătatea, slăbește sistemul imunitar și, de asemenea, poate altera sănătatea psihică și emoțională. Tot mai multe persoane acuză că suferă de epuizare profesională și probleme de sănătate cauzate de stres.

Dr. Vasi Rădulescu, renumit medic român, dezvăluie, pe o rețea de socializare, câteva metode eficiente prin care poți reduce stresul.

1. Meditația. Rupe măcar zece minute din timpul tău, așază-te confortabil pe un scaun sau pe o pernă, ține spatele drept. Conștientizează poziția ta în spațiu și închide ochii. Respiră adânc. Fă-ți ordine în gânduri. Concentrează-te pe câteva lucruri simple și așterne-le în mintea ta.

2. Mișcare. Ideal ar fi să faci 40-45 de minute de activitate fizică. Pe la 45 de minute este borna perfectă, unde efectele pozitive sunt clare asupra creierului, inimii, practic întregului corp.

3. Somn bun. Dormi 7-8 ore, timp în care corpul are un interval suficient pentru mai multe cicluri de 90 de minute. Trezește-te cât mai blând, ideal fără alarme terifiante și fără să apeși butonul snooze.

4. Pune pe hârtie lucrurile importante pe care vrei să le faci. Studiile au arătat că ai cu 40% mai multe șanse să le faci dacă le scrii undeva. Iar dacă le faci, stresul se va diminua, iar încrederea în sine și pofta ta de acțiune vor crește semnificativ.

5. Fă o baie rece. Sau alternează cald – rece de câteva ori. Temperatura mai scăzută a apei are efect anxiolitic, tonifiant. Vei pierde și câteva calorii în plus, care se duc în procesul de termogeneză.

6. Profită de timp. În primele trei ore ale dimineții ai cel mai mare potențial de muncă, așa că profită. Nu folosi acel timp pentru social media sau alte activități care nu-ți aduc nimic bun, fragmentându-ți și programul. Concentrează-te pe sarcinile mari, fă-le, iar apoi vei vedea că ziua ta arată cu totul altfel.

7. Relaxează-te. Vei intra într-un cerc vicios crezând că munca fără oprire va duce la rezultate bune. Cheia stă în echilibru. Ai nevoie de relaxare, de un masaj, o călătorie, o ieșire cu prietenii, o sesiune de citit, un serial urmărit, o porție bună de râs.

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.

înapoi la partea de sus

Taguri