Menu
RSS
Remiză fără goluri pe Oţelul

Remiză fără goluri pe Oţelul

Partida SC Oţelul -Petrol...

Premierul Ciolacu anunță că programele de sprijin pentru fermieri și producători vor continua

Premierul Ciolacu anunță că program…

Premierul Marcel Ciolac...

Reacția studenților gălățeni din LSG la cazul de corupție, devenit public, din Facultatea de Farmacie

Reacția studenților gălățeni din LS…

Liga Studenților din Gala...

Oţelul restart

Oţelul restart

Superliga s-a reluat în w...

15.000 de polițiști, în stradă din cauza Ordonanţei „Trenuleţ”

15.000 de polițiști, în stradă din …

Mii de polițiști din orga...

Ciolacu: România nu are nicio problemă în ceea ce priveşte siguranţa alimentară

Ciolacu: România nu are nicio probl…

Premierul Marcel Ciolacu ...

Profesoară de la Facultatea de Medicină din Galați, cercetată de procurorii DNA pentru luare de mită la concursurile de rezidențiat

Profesoară de la Facultatea de Medi…

Olimpia Buzia (70 de ani)...

A fost cutremur în România

A fost cutremur în România

Un cutremur cu magnitudin...

„Ignoranţa şi lenevia sunt cele mai mari din toate relele. Ele sunt un teren pe care se nasc şi cresc toate viciile şi toate mizeriile.” - Benjamin Franklin

„Ignoranţa şi lenevia sunt cele mai…

În 17 ianuarie 1706 s-a n...

Mai sunt 2 zile de înscriere la Concursul „Mircea Amarine” pentru „prichindei”

Mai sunt 2 zile de înscriere la Con…

Inspectoratul Școlar Jude...

Prev Next

Încă 12 trenuri electrice noi, ce vor uni Capitala cu Suceava, Iași și Galați

CFR Călători a „câștigat” alte 12 rame electrice din cele 37 contractate de Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) cu Alstom, care vor deservi patru rute de serviciu public, respectiv București Nord - Suceava, București Nord - Iași, București Nord - Galați, Iași - Cluj Napoca.

Potrivit Autorității pentru Reformă Feroviară (ARF), Comisia de analiză și evaluare, desemnată prin decizia președintelui Bursei Române de Mărfuri (BRM), a acceptat valoarea cea mai bună obținută în urma licitației electronice și a hotărât adjudecarea și acordarea dreptului de a semna contractul operatorului economic CFR Călători, la valoarea compensației unitare exprimată în lei/tren-km de 31,96 lei.

De asemenea, ARF a acceptat și nominalizat cu statut de rezervă oferta societății Transferoviar Călători, la valoarea compensației unitare exprimată în lei/tren-km de 32,00 lei.

În cadrul CSP-L3, vor fi alocate 12 rame electrice (11+1 rezervă), din cele 36 ce urmează a fi livrate de Alstom, care vor fi utilizate de CFR Călători pentru prestarea serviciului de transport feroviar public de călători, distribuite pe cele patru rute ale pachetului. Anual, aceste rame vor efectua 11.680 de rute (dus-întors), cu un total de 4.585.532.89 tren-km, informează ARF.

Serviciile prevăzute în CSP-L3 vor acoperi rute magistrale electrificate din nord-estul, centrul și sud-estul țării, contribuind la îmbunătățirea serviciilor feroviare ce deservesc municipiile București Nord, Iași, Cluj Napoca, Galați, Brăila, Ploiești, Bacău, Buzău, Suceava și Focșani.

Acest contract are prevăzută o valabilitate de maximum 38 de luni și vizează patru rute de serviciu public (prestate cu 12 rame RE-IR1), respectiv București Nord - Suceava, București Nord - Iași, București Nord - Galați, Iași - Cluj Napoca.

Citeşte mai departe ...

Finanțări europene pentru IMM-urile din Regiunea Sud-Est

Microîntreprinderile și întreprinderile mici și mijlocii din cele 6 județe ale Regiunii Sud-Est vor putea obține finanțări de la 20.000 până la 1,5 milioane de euro, prin intermediul a două apeluri de proiecte care vor fi lansate în prima parte a acestui an de către Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Sud-Est.

Primul dintre acestea, Apelul "Creșterea competitivității IMM-urilor", finanţat prin Regio Sud-Est 2021-2027, va fi lansat oficial în luna februarie. Perioada de depunere a proiectelor va fi de 30 de zile, în lunile aprilie – mai, iar granturile care vor putea fi obținute de microîntreprinderile și întreprinderile mici și mijlocii non-agricole sunt în valoare de 220.000 - 1,5 milioane de euro. Finanțările vizează doar firme cu sediul social sau punct de lucru în județele Galaţi, Constanța, Vrancea, Brăila, Buzău şi Tulcea, cu excepţia Delta Dunării, care va fi finanţată separat. Bugetul total este de 86,7 milioane de euro.

Cel de-al doilea apel, "Stimularea activităților inovatoare și creșterea competitivității microîntreprinderilor", are un buget de 8 milioane de euro și va oferi granturi cuprinse între 20.000 și 200.000 de euro. Apelul va fi lansat în luna martie, iar perioada de depunere a proiectelor va fi de 30 de zile, în lunile mai - iunie. Sunt eligibile microîntreprinderile din mediul urban, din județele Galaţi, Constanța, Brăila, Buzău şi Vrancea.

Citeşte mai departe ...

Arcada Company Galați, lider al asocierii care va moderniza calea ferată București – Giurgiu Nord Frontieră

Asocierea RAILWORKS formată din firma gălățeană ARCADA COMPANY (lider asociere) și S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A. (asociat), a fost desemnată câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de „Modernizarea infrastructurii de cale ferată dintre staţiile CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră – Lot 2”.

Oferta financiară câștigătoare a fost de 2,1 milioane lei fără TVA, criteriul aplicat fiind Cel mai bun raport calitate-preț.

Ceilalți ofertanți au fost FCC CONSTRUCCION S.A., Asocierea PORR CONSTRUCT (Leader), IMSAT și Asocierea ZUE (Leader),CON-A OPERATIONS, UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT.

Contractul de achiziție publică va fi încheiat de ambele părți la finalul perioadei legale de contestații.

Sursa de finanțare va fi asigurată din fonduri nerambursabile (CEF) și bugetul de stat, iar durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor va fi de 36 de luni, din care 6 luni proiectare și 30 de luni execuție.

Modernizarea liniei de cale ferată pe traseul Bucureşti Progresu – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră (Lotul 2), în lungime de 93,45 km (fără intervalul Vidra – Comana, inclus în Lotul 1), cuprinde inclusiv lucrări de electrificare și de semnalizare, prin implementarea sistemului ERTMS.

Obiectivele specifice ale investiției sunt:

- reducerea timpului de călătorie, prin creșterea vitezei de circulație pe întregul tronson;

- creșterea gradului de siguranță feroviară;

- îmbunătățirea confortului în timpul călătoriei, gestionând în același timp reducerea emisiilor de poluanți și impactul negativ asupra mediului;

- atragerea călătorilor și a transportatorilor de mărfuri, de la traficul auto către traficul feroviar, pe ruta CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră.

„Menționăm faptul că linia de cale ferată București Nord – Giurgiu Nord Frontieră este o linie importantă în cadrul rețelei de cale ferată din România, deoarece preia traficul internațional european de pe cele 2 Coridoare centrale de pe teritoriul României și face legătura între Coridorul Rhin - Dunăre (fostul Coridor IV) și țările din sud-estul Europei (Bulgaria, Grecia, Turcia), prin traversarea Dunării pe Podul Prieteniei, în sectorul de graniță dintre România și Bulgaria”, afirmă CFR SA, într-un comunicat.

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Taguri