Menu
RSS
Greu cu Oţelul

Greu cu Oţelul

Oţelul, fără sprijinul Pe...

Premierul Ciolacu despre reintroducerea stagiului militar obligatoriu: Exclus aşa ceva!

Premierul Ciolacu despre reintroduc…

Premierul Marcel Ciolacu ...

Anamaria duce tradiţia mai departe în familia Berdilă

Anamaria duce tradiţia mai departe …

Sportul gălăţean îşi trim...

CSM Arcada vrea să se întoarcă cu titlul de la Braşov

CSM Arcada vrea să se întoarcă cu t…

Finala Diviziei A1 la vol...

Poșta Română a început distribuirea pensiilor pentru luna mai

Poșta Română a început distribuirea…

Compania Naţională Po...

Un licean de la CNVA Galați, calificat la Olimpiada internațională de Biologie

Un licean de la CNVA Galați, califi…

Talpău Cristina Maria, cl...

Peste 120 de jandarmi în stradă, de Florii

Peste 120 de jandarmi în stradă, de…

Cu prilejul Sărbătorilor ...

Marian Barbu este noul rector al UDJ Galați

Marian Barbu este noul rector al UD…

Universitatea „Dunărea de...

Oţelul poate juca în cupele europene

Oţelul poate juca în cupele europen…

 Supărarea celor car...

Prev Next

Italienii de la Webuild, premiați la ei acasă pentru podul de la Brăila Recomandat

Italienii de la Webuild, premiați la ei acasă pentru podul de la Brăila

Podul peste Dunăre pe care italienii de la Webuild (fostă Astaldi) îl construiesc la Brăila a primit, la Milano, premiul Asociaţiei Italiane a Betonului Armat şi Precomprimat (AICAP).

Conform unui comunicat remis de Webuild, lucrarea a fost premiată datorită turnurilor şi complexităţii şi dimensiunilor blocurilor de ancorare care leagă podul de sol, alături de acurateţea şi atenţia la estetica adoptată pentru construirea structurilor.

Podul suspendat peste Dunăre, o lucrare de inginerie complexă concepută pentru traversarea Dunării, este al doilea cel mai lung pod suspendat din Europa Continentală. Are o lungime totală de 1.975 de metri, o deschidere centrală de 1.120 de metri şi este dotat cu 4 benzi, cu benzi de urgenţă, piste pentru biciclete şi pietoni, precizează Webuild.

Pilonii sunt realizați din beton de înaltă rezistență, atingând înălțimea de 192 metri, în timp ce blocurile de ancorare, concepute pentru a se potrivi condițiilor geologice de pe ambele maluri ale Dunării, au 47 metri în diametru și 31 metri adâncime. Aceste cifre sunt rare și pot fi găsite la puține astfel de proiecte, cum ar fi Podul Akashi din Japonia – cel de al doilea cel mai lung pod suspendat din lume, potrivit sursei citate.

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.

înapoi la partea de sus

Taguri