Menu
RSS
Scenariile sanitare în județul Galați

Scenariile sanitare în județul Gala…

 Comitetul Județean ...

Calendar Titularizare

Calendar Titularizare

Proba scrisă a concursulu...

Oţelul a făcut un pas uriaş spre barajul 2

Oţelul a făcut un pas uriaş spre ba…

Stadionul Oţelul a găzdui...

VIDEO Tragedie la Șendreni. Un bărbat a murit după ce un mal de pământ s-a prăbușit peste el

VIDEO Tragedie la Șendreni. Un bărb…

Un bărbat a decedat, sâmb...

Baschetbaliştii de la CSM Galaţi au pierdut în faţa oltenilor dar au rămas pe loc de play-off

Baschetbaliştii de la CSM Galaţi au…

Echipa gălăţeană antrenat...

S-au afișat rezultatele concursului pentru șefia Caselor de Asigurări de Sănătate

S-au afișat rezultatele concursului…

Postul de director al CJA...

Călătorii virtuale la Muzeul de Științe ale Naturii. Un nou proiect cu fonduri europene al Consiliului Județean Galați

Călătorii virtuale la Muzeul de Ști…

Consiliul Județean Galați...

Handbalistele de la CSM Galaţi au pierdut duelul cu oltencele şi şi-au diminuat şansele la baraj

Handbalistele de la CSM Galaţi au p…

Liga Florilor MOL a conti...

Zilele Porților Deschise ... online, la Universitatea „Dunărea de Jos”

Zilele Porților Deschise ... online…

„Open Gates- Open Minds” ...

Încep iar reprezentaţiile la "Fani Tardini"

Încep iar reprezentaţiile la "…

Teatrul Dramatic „Fani Ta...

Prev Next

Ghidul AJFP Galați pentru conectarea noilor case de marcat la sistemul informatic al ANAF Recomandat

Ghidul AJFP Galați pentru conectarea noilor case de marcat la sistemul informatic al ANAF

Procedura de conectare a aparatelor de marcat electronice fiscal la sistemul informatic național de supraveghere și monitorizare a datelor fiscale al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (sistemul informatic MF-ANAF) a devenit operațională începând cu data de 31 martie 2021.

Administrația Județeană a Finanțelor Publice Galați prezintă detalii despre modul și termenele până la care trebuie făcută conectarea de către contribuabili, fie ei mari, mijlocii sau mari.

Astfel, operatorii economici au obligația realizării conectării caselor de marcat până cel târziu pe 30 iunie 2021 (în cazul marilor contribuabili), 30 noiembrie 2021 (contribuabilii mijlocii și mici) sau la data instalării aparatului de marcat electronic fiscal, dacă această operațiune se realizează ulterior datelor 30.06.2021, respectiv 30.11.2021, în funcție de categoria operatorilor economici care dețin aparatele de marcat electronice fiscale.

Practic, operatorii economici solicită distribuitorilor autorizați și unităților acreditate de service intervenția acestora în scopul trecerii aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF) instalate în profil online și implicit conectarea la sistemul informatic.

Operatorii economici utilizatori de aparate de marcat electronice fiscale asigură, cu caracter permanent, îndeplinirea condițiilor pentru menținerea conexiunii (de exemplu asigură neîntreruperea serviciilor de internet etc.).

După realizarea conectării aparatului de marcat electronic fiscal la sistemul informatic, operatorul economic deținător al aparatului de marcat, poate verifica, prin intermediul serviciului Spațiu Privat Virtual, eventuale mesaje pe care sistemul informatic le poate transmite, referitoare la disfuncționalitățile transmiterii fișierelor de la AMEF la sistemul informatic.

Datele înregistrate de aparatul de marcat electronic fiscale până la momentul realizării conectării vor fi transmise de operatorul economic (deținător al AMEF), prin depunerea declarației  A4200 (sau, după caz, a declaraţiei F4109, în cazul în care casele de marcat nu au fost utilizate) până la data de 20 a lunii următoare celei de raportare.

Operatorii economici care dețin aparate de marcat electronice fiscale instalate în zone nedeservite de rețele de comunicații au obligația de a informa ANAF cu privire la această situație, prin depunerea declarației pe propria răspundere, care se transmite organului fiscal exclusiv online prin transmiterea formularului F4110, cu respectarea următoarelor termene: 30.06.2021 – marii contribuabili; 30.11.2021 – contribuabilii mijlocii și mici; în termen de 2 zile lucrătoare de la data instalării aparatului de marcat electronic fiscal, pentru operatorii economici care achiziționează aparate de marcat electronice fiscale ulterior datei de 1.7.2021, respectiv 1.12.2021.

Acești operatori economici își îndeplinesc în continuare, conform legii, obligaţiile declarative privind transmiterea datelelor fiscale înregistrate de aparatele de marcat electronice fiscale, prin depunerea declarației A4200 sau, după caz, a formularului 4109 „Declaraţie privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate“.

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.

înapoi la partea de sus

Taguri