Cum pot fi transmise online documentele pentru primirea unui ajutor de stat Recomandat
- Scris de Oana Dragota
- No comment
Operatorii economici gălățeni pot transmite online toate documentele necesare accesării unui ajutor de stat pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat, prin intermediul unei platforme de tip ”monitoring-tool”, lansată astăzi de Ministerul Finanțelor.
”Platforma va permite și o monitorizare eficientă, în timp real, a gradului de implementare prin prisma menținerii locurilor de muncă create și realizării investițiilor asumate prin proiectele finanțate", a declarat Alexandru Nazare, ministrul Finanțelor.
Platforma asigură transmiterea on-line a documentațiilor aferente cererilor de acord pentru finanțare și de plată a ajutorului de stat, informatizarea procesului de analiză a documentației transmise, precum și monitorizarea în timp real a gradului de implementare și de respectare a condițiilor de menținere a investițiilor și a locurilor de muncă aferente proiectelor aprobate spre finanțare de către Ministerul Finanțelor.
Platforma este disponibilă începând de miercuri, accesând următoarele link-uri: https://mfinante.gov.ro/ro/domenii/ajutorstat sau https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/descarcare_declaratii