Menu
RSS
Fondul de Garantare a Asiguraților preia dosarele de daună pentru polițele City Insurance

Fondul de Garantare a Asiguraților …

Fondul de Garantare a Asi...

Şapte victorii gălăţene la debut

Şapte victorii gălăţene la debut

La finele săptămânii trec...

Scoala 29 din Galați va fi modernizată cu fonduri europene

Scoala 29 din Galați va fi moderniz…

Primăria municipiului Gal...

Din recomandările bibliotecii "V.A. Urechia"

Din recomandările bibliotecii …

O carte pe zi: „Soţia din...

Ediția XIV-a Congresului Internațional de Istorie a Presei la Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Ediția XIV-a Congresului Internațio…

Universitatea „Dunărea de...

Pericol major în finanțarea Sănătății

Pericol major în finanțarea Sănătăț…

Există deficite "mari" de...

Steaua a câştigat Cupa Arcada 2021

Steaua a câştigat Cupa Arcada 2021

Timp de trei zile, sala P...

Lucrări avansate la Ambulatoriul Spitalului de Pneumoftiziologie din Galați

Lucrări avansate la Ambulatoriul Sp…

Spitalul TBC va avea unul...

Președintele PSD, Marcel Ciolacu, a devenit bunic: Așa arată fericirea!

Președintele PSD, Marcel Ciolacu, a…

Preşedintele PSD, Marcel ...

Liviu Dragnea și Codrin Ștefănescu pun bazele unui nou partid

Liviu Dragnea și Codrin Ștefănescu …

Fostul președinte PSD Liv...

Prev Next

Alimente care accentuează starea de stres Recomandat

Alimente care accentuează starea de stres

Nutriționistii atrag atenția că sunt alimente pe care ar trebui să evităm să le consumăm în perioadele cu temperaturi ridicate, mai cu seamă pentru că ele accentuează starea de stres și emoțiile neplăcute. Printre acestea se numără dulciurile, băuturile energizante sau alcoolul

Dulciurile sunt nocive pentru organism

Ele pot induce o stare accentuată de stres dat fiind faptul că ele conțin zahăr din belșug și cereale rafinate.

Chiar daca Organizația Mondială a Sănătății recomandă să nu fie depășită doza de 5 - 10 grame de zahar, zilnic, acest lucru se întâmplă frecvent, dat fiind faptul că aproape toate alimentele conțin zahăr ascuns, sub forma de aditivi alimentari.

Organismul nu poate funcționa fără zahăr, însă zahărul adăugat nu face decât să aducă zero nutrienți și multe calorii suplimentare. Consumat regulat, zahărul inhibă transportatorii de dopamină, determinând persoanele să mănânce mai multe dulciuri, pentru a resimți același efect de la început.

Băuturile energizante accentuează anxietatea

Pe moment, dulciurile pot da o explozie de energie și bună dispoziție, însă efectul benefic e de scurtă durată. Astfel, după ce glicemia revine la valorile normale, emoțiile o vor apuca pe o pantă descendentă.

Băuturile energizante sunt și ele o alegere nepotrivită, susțin specialiștii în nutriție. Ele accentuează anxietatea și depresia, iar combinația dintre cofeină și zahăr poate deveni periculoasă.

Băuturile energizante pot da peste cap ritmul cardiac, pot da tulburări de somn și pot duce la tremuratului mâinilor. Acestea au în compoziție multă cofeină, zahăr sau îndulcitori artificiali

Alcoolul are impact negativ asupra organismului

Alcoolul, deși e consumat pentru a reduce anxietatea și depresia, are un efect contrar. Poate avea un impact negativ asupra hidratării și a somnului, arată medicii, care spun că alcoolul modifică nivelul de serotonină din creier. El acționează ca un factor inhibator al sistemului nervos central și poate declanșa semne ale depresiei ușoare.

Poate agrava simptome de depresie sau de anxietate dacă ele există deja. Între simptome se numără transpirația palmelor, depresia sau anxietatea.

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.

înapoi la partea de sus

Taguri