Menu
RSS
Oţelul a pierdut la Arad după 51 de zile

Oţelul a pierdut la Arad după 51 de…

Înfrângere prea severă pe...

Starea culturilor de cereale păioase din județul Galați înființate în toamna lui 2023

Starea culturilor de cereale păioas…

Oficiul Fitosanitar Galaț...

Olimpiada Națională Aria Curriculara Tehnologii - Domeniul Agricultură

Olimpiada Națională Aria Curricular…

În perioada 26-30 aprilie...

Tehnologie ultraperformantă pentru salvarea vieții. Costel Fotea: Soft pe bază de inteligență artificială pentru tratarea cancerului

Tehnologie ultraperformantă pentru …

Soft pe bază de inteligen...

Ministerul Muncii: Pensiile aferente lunii mai se plătesc înaintea sărbătorilor pascale

Ministerul Muncii: Pensiile aferent…

La solicitarea premierulu...

Baschetbaliştii lui Florin Nini au legat patru victorii

Baschetbaliştii lui Florin Nini au …

Mai bine mai târziu decât...

Pelerinajul de Florii în Arhiepiscopia „Dunării de Jos”. Programul complet

Pelerinajul de Florii în Arhiepisco…

  Sâmbătă, 27 apr...

Peste 1.600 de locuri scoase la concurs în școlile de Poliție

Peste 1.600 de locuri scoase la con…

În perioada aprilie-iulie...

Ciolacu, despre coaliția PSD-PNL: Suntem mai puternici decât niciodată în momentul ăsta!

Ciolacu, despre coaliția PSD-PNL: S…

Preşedintele PSD, Marcel ...

Un pas către un viitor „verde”. Clădirea Complexului Muzeal de Științele Naturii, modernizată cu fonduri UE

Un pas către un viitor „verde”. Clă…

Consiliul Județean Galați...

Prev Next

14 Septembrie - Ziua Inginerului Român Recomandat

14 Septembrie - Ziua Inginerului Român

În fiecare an, pe 14 septembrie, este sărbătorită Ziua Inginerului Român. Profesia de inginer are o veche tradiție în România, primul Corp Tehnic din România fiind Corpul Tehnic Român, înființat în 1894. Totodată, acum 126 de ani, pe 14 septembrie 1895, a fost inaugurat podul peste Dunăre, între Fetești și Cernavodă, denumit „Regele Carol I”, proiectat și construit de celebrul inginer Anghel Saligny și redenumit ulterior „Podul Anghel Saligny”. La acea vreme era cel mai lung pod din Europa Continentală, cu o lungime de 4088 m, fiind al treilea pod ca mărime din lume.

Tradiția în învățământul superior ingineresc la Galați datează din 1951, când a fost înființat Institutul Mecano - Naval, urmat de Institutul Tehnic Galaţi și mai apoi, prin Hotărârea Consiliului de Miniștri nr. 1050 din 2 octombrie 1951 fiind înființată Facultatea de Mecanică, astăzi Facultatea de Inginerie.

Renumele Facultății de Inginerie s-a construit, în timp, pe principiile Tradiție - Competență - Performanță, facultatea fiind cunoscută și recunoscută astăzi ca cel mai important formator regional al specialiștilor în domeniile de licență Inginerie Mecanică, Inginerie Industrială, Ingineria Autovehiculelor, Inginerie și Management, Ingineria Materialelor, Ingineria Mediului și Științe Inginerești Aplicate.

La mulți ani inginerilor de pretutindeni!

Facultatea de Inginerie, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.

înapoi la partea de sus

Taguri